Een merk dat zichzelf een beetje serieus neemt, weet dat content tegenwoordig belangrijk is om zichtbaar te zijn. Met een goed doordachte mix van interessante en relevante content de aandacht blijven trekken van en vertrouwen opbouwen met je doelgroep. Een sterke content strategie begint met een duidelijk plan. Want om goede content te kunnen creëren, is het belangrijk om eerst te bepalen wat je als bedrijf uit wilt stralen. Een strategische kijk op content dus. Welke doelgroep wil je bereiken en wat is hun belevingswereld? Wie zijn je concurrenten en wat doen zij al? Wat voegt jouw product of dienst specifiek toe voor jouw doelgroep? Met de antwoorden op die vragen komen we tot de kern van het verhaal.
Misschien heb je al een contentplan liggen. Anders doet Four.C het graag samen met of voor je. We bepalen met elkaar de richting en ontwikkelen content in jouw tone of voice die aansluit bij de doelen van je merk. Of dat nu conversie is, thought leadership of merkvoorkeur.
Staat de content strategie, dan is het tijd voor implementatie: het creëren van doorlopende content. Het vertellen van jullie verhaal op een consistente manier door continu iets van je te laten horen. Dat kan alles zijn van boeiende blogposts tot informatieve infographics en enerverende e-mails. Content die eigen is en echt iets toevoegt voor jouw doelgroep. Four.C neemt het creëren van de copy voor deze content graag uit handen. Ook voor langere tijd via een content partnership.
We gebruiken cookies om websiteverkeer te analyseren en de ervaring op je website te optimaliseren. Als je het gebruik van cookies accepteert, worden je gegevens gecombineerd met de gegevens van alle andere gebruikers.