Four.C staat voor de 4 C's van copywriting, content, campagne en concept. Dat klinkt breed. En zo is het ook bedoeld. Want je kunt met Four.C verschillende kanten op. Maar sowieso altijd vooruit. Het is niet voor niets dat je Four.C ook als 'foresee' (vooruitkijken) kunt uitspreken. De 'C' van conversie zijn we natuurlijk niet vergeten. Maar daarvoor moet je eerst de eerste 4 C's goed op een rijtje hebben.
Samen de stem van je merk ontdekken en uitwerken in een brand voice? Meedenken over je contentplan en alles uitwerken in SEO-geoptimaliseerde teksten? Je merkverhaal op een unieke manier vormgeven? Daar zijn we voor. Dus: waar wil je dat Four.C voor je mee aan de slag gaat?
Zet iets in beweging
De basis van Four.C copywriting: activerende, relevante teksten, passend bij jouw doel en doelgroep. Uiteraard in de tone of voice van jouw merk. En zoekmachinevriendelijk natuurlijk. Teksten waarvan je denkt: 'Het lijkt wel of er een marketeer mee aan de slag is geweest'. En dat is dan ook zo. Voorbeelden zien? Bekijk het portfolio.
Inspireer en u zult gevonden worden
Een sterke contentstrategie begint met een duidelijk plan. Misschien heb je er al eentje liggen. Anders doet Four.C copywriting het graag voor je. Zo ontwikkelen we content die aansluit bij jouw doelen. Of dat nu conversie is, thought leadership of merkvoorkeur. Bekijk wat Four.C hierin voor je (merk) kan betekenen.
Herkenbaarheid is alles
Met een brand voice traject leggen we de unieke stem van jouw merk vast. Met een vertaling van de merkwaarden in een herkenbaar geluid dat in alle communicatie doorklinkt. Van merkwaarden naar (web)copy. Lekker consistent. Daarmee geef je een professioneel en herkenbaar visitekaartje af aan je doelgroep. Meer weten? Je bent slechts één klik verwijderd.
Een goed begin is het halve merk
Jouw merkverhaal? Dat bestaat al. En Four.C copywriting is er om dat verhaal samen met jou vast te leggen. Een merkverhaal als rode draad voor al je bedrijfsactiviteiten, waarmee je zowel binnen als buiten je bedrijf inspireert. Want zenden, dat laten we wel aan de televisie over. Benieuwd hoe? Say no more.
We gebruiken cookies om websiteverkeer te analyseren en de ervaring op je website te optimaliseren. Als je het gebruik van cookies accepteert, worden je gegevens gecombineerd met de gegevens van alle andere gebruikers.