Voordat Four.C de 'why' van jouw merk vastlegt eerst maar eens het waarom van zo'n merkverhaal boven tafel. Want waarom is het eigenlijk belangrijk om als organisatie dit op papier te zetten? Een merkverhaal of brand story is letterlijk het verhaal van jouw merk. De kern van waar je voor staat en waarom je doet wat je doet. Een goed merkverhaal is dus niet zomaar 'een stukje content'. Het geeft als vertrekpunt van je communicatie richting aan je bedrijfsvoering. Pitch perfect.
Jouw merkverhaal? Dat bestaat al. En Four.C is er om dat verhaal voor je vast te leggen. Niet op een dertien in een dozijn-manier. Want jouw merk is uniek. En dat is precies waar je doelgroep naar op zoek is. Daarbij kijken we niet (alleen) naar jouw merk, maar juist naar je doelgroep. Waar zijn zij naar op zoek? En wat heeft nu juist jouw merk aan die doelgroep te bieden? Waarin spring je boven de concurrentie uit? Oftewel: 'What's in it for them?'
Four.C begeleidt je graag bij het ontdekken en vormgeven van een goed doordacht en krachtige brand story. Waarin zorgvuldig gekozen woorden en de eigen tone of voice zorgen voor de herkenbaarheid van jouw merk. Op een manier die verbinding maakt met je doelgroep. Authentieke en menselijke storytelling.
Vier jouw verhaal en neem contact op met Four.C over de mogelijkheden.
We gebruiken cookies om websiteverkeer te analyseren en de ervaring op je website te optimaliseren. Als je het gebruik van cookies accepteert, worden je gegevens gecombineerd met de gegevens van alle andere gebruikers.